2012. július 11., szerda

Jrock kérdőív

1) Az első japán szám, amit valaha hallottál?
Versailles - The revenant choir
2) Mi keltette fel az érdeklődésed a Jrock iránt?
Hát egy darabig csak olvasgattam róla és nagyon megtetszett 
3) Kedvenc személyed a Jrockban? (csak egyet)
Teru (Versailles)
4) Megveszed a zenét?
Nem, bár jó lenne mindent megveni amit a kedvenceim kiadnak 
5) Írsz/olvasol fanfiction-t?
Olvasok és írok is. írni nagyon szeretek, itt a blogom ahova írom a fanficceket és a saját történeteimet is: Írás címszó alatt elkövettet bűntetteim...
6) Top10 előadód/zenekarod?
1.  Versailles
2. Acid Black Cherry
3.  ScReW
4.  -OZ-
5. D
6.  AnCafe
7.  Sadie
8.  D'espairsRay
9.  SuG
10.  Phantasmagoria
7) Hogyan ismerted meg őket?
A Mondóban olvastam először a Versailles-ről és rájuk kerestem YouTube-on és nagyon megtetszetek, olyan mások voltam és hallani lehetet a zenében hogy szeretik azt amit csinálnák és nem csak a pénzért csinálják.
8) Voltál már koncerten? (ha igen, kién)
Igen, ScReW koncin 
9) Mit gondolsz a Dir en grey utálókról?
Ha nem tetszik nekik nem muszály hallgatniuk, de ne fikázzák egyfolytában >_<
10) Mit gondolsz, miért olyan népszerű a Dir en grey?
Mert igényes a zenéjük 
11) Miért van minden Jrock kérdőívben megemlítve a Dir en grey és a Malice Mizer?
Mert nagyon híresek és mind a két banda igényes, szép zenét játszik és mert sokat tetek a visual kei mai formájában való létrejöttéhez 
12) Hiszel a rajongókban?
Igen
13) Szerinted Kaya pedofil?
Egyáltalán nem, bár én nem szeretem Kaya-t, de azt tudom hogy aki úgy vigyorog mint a vadalma az nem lehet rossz, pláne nem pedofil >_<
14) Top10 szám, amit megállás nélkül hallgatsz?
1.  Acid Black Cherry - Yes
2.  Versailles - Thanatos
3.  Hyde - Hello
4.  Spiv States - Flavor
5.  SuG - Pink Masqerade
6.  Versailles - Vampire
7.  ViviD - Dear
8.  Sadie - Dress
9.  -OZ- - Detox
10.  -OZ- - Filmy
15) Rajongsz a japán zenéért?
Még szép, imádom a Jrockot *-*
16) Szerinted mi inspirálta Japánt arra, hogy "rock" zenét csináljanak?
Az hogy ők is szerették a rockot és szeretek volna sajátot belőle 
17) Próbáltál már leutánozni valamilyen jrock stílust? (ruhákban, hajban, sminkben)
Próbálgattam, de nem túl sok sikerel, de nem adom fől, egyszer rendes vk-s leszek
18) Mit hallgatsz jelenleg?
ViviD - Dear
19) Szerinted az emberek miért írják le Miyavit olyan gyakran?
Mert túl vad a stílusa nekik és nem tudják megérteni azt amit ő a zenéjével próbál közvetíteni feléjük 
20) Én szeretem MYV-t, és te?
Én is szeretem 
21) Melyik szám ríkatott már meg?
Versailles - Serenade
22) Ki a hősöd? (csak egyet)
Teru (Versailles)
23) Szerinted Mana a legkevésbé sem szép?
Szerintem Mana-sama nagyon is szép, mint a legtöbb jó lolita is, de Mana-sama főleg 
24) Szerinted Mana-nak vissza kéne vonulnia?
Dehogy is, szerintem még maradjon egy jó darabig aktív 
25) Mit gondolsz azokról a bandákról, akik betámadják az USA-t?
Támadják nyugodtan, csak Európáról se feledkezenek meg XD én ürüléök neki hogy nyitotak a külföldi piad és a rajongok felé, ez nekünk csak jól jön, mert így nő annak az esélye hogy a kedvenc bandánk a hazánkba koncertezni 
26) Hány Jrock számod van? (adj számot)
Rengeteg *nincs türelme megszámolni*
27) Miért letöltesz, ahelyett hogy megvennél legalább egy albumot?
Én szívesen megvenném, de ha valami nem jelenik meg itt azt nem tudom megvenni 
28) Szoktál Jrock fórumokat látogatni?
Igen, de csak a SoundOfJapan fórumát 
29) Mi aggaszt jelenleg a Jrock-ban?
A sok betegség és hogy nagyon sok banda oszlik fel :/
30) Előadó/zenekar, akiben csalódtál? (ha van ilyen, miért)
the GazettE, mert már teljesen megváltoztak, nem azok, mint akiket megismertem és a zenéjük se a legjobb már, egyre inkább a PSC irányítja őket és ez nem jó :(
31) Mit gondolsz a fangirlökről?
Vanak és lesznek is mindig, de a jó fangirlekkel semmi baj nincs
32) Mit hallgatsz most?
Misaruka - Jester
33) Legutóbbi megjelenések közül valami, amit imádsz?
Versailles - Ayakashi, ROSE
34) Szerintem a jrockereknek kiskutyákat kéne magukkal hordani. Szerinted?
Szerintem is kéne valami cuki kisállatot vinniük magukkal, mert ahogy láttam nagyon szeretik a kisállatokat :3
35) Miért nem hozzák nyilvánosság elé a szerelmi életüket?
Mert az csak az ő dolguk és nincs rajtuk kívül senki akinek köze lenne hozzá 
36) Szoktál énekelni az utcán sétálva?
Néha szoktam 
37) Mi a helyzet a tánccal?
Sétálás közben? o.o nem szokásom 
38) Ha találkozhatnál bármelyik Jrockerrel, ki lenne az?
Teru (Versailles), de öszintén minddel találkoznék szívesen
39) Miért?
Mert nagyon szeretem és ő a példaképem 

40) Teli van plakátolva a szobád a képükkel?
Hát még szép :D
41) Mi a helyzet a magazinokkal? Melyiket szereted?
Mondo
42) Melyik J-rock bandát hallgattad először?
Versailles
43) Melyik J-rock bandát hallgattad utoljára?
DIV (ide banda, igazi friss húsi és nagyon cukik)
44) Melyik a kedvenc J-rock bandád?
Versailles
45) További hat kedvenc J-rock zenekar:
1. Dir engrey
2. Hizaki Grace Project
3. Alice Nine
4. V~last
5. Aicle
6. Hime Ichigo
46) Fangirl/boy vagy?
Igen
47) Ha igen, kié?
Versailles
48) Cosplayezel?
Nem, de tervezem 
49) Kit?
Kanon (AnCafe), Teru (Versailles), Bou (AnCafe), Manabu (ScReW), Gackt (Malice Mizer)
50) Szereted a Dir En Grey-t?
Imádom *.*
51) Toshiya fangirl vagy?
Nem
52) Mi a helyzet Kaoruval?
Neki sem 
53)Die?
Őt imádom, úgy hogy neki picit tényleg 
54)Kyo?
Egy kicsit 
55)Shinya?
Nem 
56)Mi a kedvenc Dir En Grey számod?
Obscure
57) A visual vagy a kevésbé visual bandákat kedveled jobban?
A visualt kedvelem jobban, bár a zene a lényeg és nem a kinézet, de a goth bandák csinálják a legjobb zenét és ott lényeges a kinézet is 
58) Szoktál venni j-rock magazinokat?
Sajnos itt nem lehet olyat kapni
59) Melyik a kedvenced?
Shoxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése