2012. július 13., péntek

Anime kérdőív

NYUU~

Ezt valahol még régebben találtam, de csak most volt kedvem kitölteni XD

1. Legelőször látott anime:
Pokemon
2.Legelső kedvenc karakterem:
Charmander (Pokemon)
3. Az a karakter akit a legjobban utálok:
a Bleach-ban a főkapitányt (nem jut eszembe a neve)
4. Kedvenc női karakterem:
Oosaki Nana
5. Kedvenc férfi karakterem:
Sebastian Michales
6. A példaképem:
Oosaki Nana
7. Akit utáltam majd megszeretem:
Uchiha Itachi
8. Kedvenc anime:
Kuroshitsuji
9. Kedvenc anime idézet:
"Az egészséges lélek az egészséges elmében és az egészséges elmében lakozik" (Soul Eater)
10. A számomra legviccesebb karakter:
Risa és Otani (Lovely Complex)
11. A legperverzebb:
Jiraja (Naruto)
12. A legerősebb:
Oosaki Nana (nem tudom hogy testileg vagy lelkileg kel erősnek lennie, de lelkileg egyértelműen Nana a legerősebb)
13. A legmenőbb:
Oosaki Nana
14. Egy olyan anime amit nem néztem végig:
Gravitation, Elfen Lied (mert ezeket éppen nézem :P)
15. Egy olyan anime amin sírtam:
Chrono Crusade
16. A legijesztőbb anime:
Bújj bújj szellem (6x láttam és még mindig félek tőle)
17. Kedvenc anime opening:
Kuroshitsuji 2. évad openingje (the GazettE - Silver)
18. Kedvenc anime ending:  Fullmetal Alchemist Brotherhoode 3. endingje
19. Bleach vagy Naruto? Bleach 20. Mióta vagyok anime fan? több mint 6 éve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése