2012. július 9., hétfő

Alkothatnék

NYUU~

Újabban folyton RPC-re emlékeztető vackokat gyártmányozok Paint-al. Nagyon jó elfoglaltság a számomra ilyeneket csinálni, meg ezzel valamennyire fejlesztem is a digitális rajzolási képességemet, ami ki kel mondani elégé gyatra XD

Ő egy bukott angyal, a neve Kira

Ez én vagyok ninjaként (Uciha Hime néven)

Ő Murasaki, őróla annyit kel tudni hogy tündér és harcol az emberiségért 

Ez Kira mikor már démonná változott

Ő az én cuki vámpírlányom, Kyuuketsu Kagome

Ők is unalomból születtek, bár érdekes történet lehetne egy szamuráj és egy vámpír szerelméből, Takanori és Maya

Ők voltak az első RPC-ém és nagyon megszeretem őket így írtam is egy történetet róluk, egy vámpírlány és egy ember fiú szerelmének korántsem nyugis története, egy bajkeverő fiú ki felakarja hívni magára a figyelmet, mert egyedül érzi magát amiért a szülei már kiskora ota nem foglalkoznak vele és egy vámpír lány aki már több mint 500 éves és szeretne már békét, ha ezek ketten összetalálkoznak ott csak baj és szerelem lehet, legalábbis nálam, Matsumoto Hiroshi és Yamazaki Michiyo

Itt én meg a barátnőm vagyunk (én vagyok a lila hajú) ezt a Nórinak csináltam, mert nagyon jó barátok vagyunk, szinte tesók már 

Egy Bou (AnCafe)
 Ő itt Maya, ő egy ninja konohaból

 Ő it Miyo, Maya ikertestvére
  
                                     

Ez egy Hizaki (Versailles) akar lenni, bár szerintem nem nagyon hasonlít rá 

Ez meg Kamijo (Versailles)

Ő meg Mana-sama

Manabu, ez még ahhoz képest elég jól is sikerült 

Ő egy guro lolita vámpír 
Teru, mint pomponlány 

Neki nincs neve, de elég romantikusnak tűnik ha már rózsája is van

Az unalom+unokahúgaim hülyeségei karim akiknek még kel keresnem nevet
A srác vérzik a szerelemtől 

Ő meg egy sima guro lolita

Ez én vagyok, mint iskolás lány

Ez egy elég színes hajú és szakadt ruhájú hercegnő 

Ő csak egy cuki kislány 
Itt az eredeti kinézete a hercegnőnek 

Usagi-chan, mint a veve is mutatja ő egy nyuszilány 
Hát ő... ő csak egy ninja konohaból 

Ő a kalóz hercegnőm akinek valamiért nem adtam még nevet 

Ő egy elégé elrontott vámpír lány 

Szerelmes cicák, Teruki és Molly

Tiltott szerelem, egy vérfarkas és egy ember szerelme (lehet róluk is írok majd egy rövid történetet)

Szerelmes punkok

Ez csak cuki lett és azért, amúgy már nem tudom milyen gondolatok vezéreltek mikor megcsináltam őket 

Ő nagyon cuki lett és Uruha gatya van rajta

Ő szimplán a rucija miatt jó (még nem is járok divat suliba, de már ruhákat tervezgetek, pedig nem is tervező szakra megyek ősztől XD)
 Ő Jun a Spiv States énekese csak kicsit elszabadult a fantáziám és így egy cuki lányka lett belőle 
Murasaki Kira, őt én terveztem, ő egy kabala akar lenni, csak egyesek szerint ijesztő bár szerintem egy jrock klub kabalájának pont megfelelő lenne, csak nem tudok egy klubbot se aminek kéne egy kabala 
 Hát ő egy... egy bikinis UFÓ, neki nincs neve, mivel csak unalomból csináltam, de aranyos lett így megtartottam és nem töröltem ki 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése