2012. május 5., szombat

Unalom~

NYUU~

Nem tudok mit írni, mert mostanában nem történik semmi érdekes velem :/ sőt az anime meet óta igazság szerint már átment negatívba a történések száma és lényegességük :(

Egy folytában csak táncolunk és szinte már tanulni se tanulunk, tudom eddig én nyafogtam hogy nem akarok tanulni, igen olyan sokat valóban nem akarok tanulni, de azért mégiscsak az iskolát arra találták ki hogy ott tanuljanak a gyerekek és nem azért hogy táncoljanak csak mert 8.-osok :/

Nem szeretem a bécsi keringőt és még nehéz is, a palotással azért más a helyzet mert az olyan kicsit arisztokrata beütésű tánc (fogalmam sincs róla hogy miért XD) és nagyon szép a menyasszonyi ruha is amiben táncolnunk kel *-* és a legjobb barátommal fogom táncolni, már ezért is jobban kedvelem mint a keringőt, bárt azt is vele fogom táncolni, de mind a ketten ugyanolyan bénák vagyunk a táncoláshoz XD

Mostanában ha nem táncolok vagy tanulok akkor konkrétan csak a Jrocké vagyok, zenét hallgatok (aminek hála már fáj a fülem a bedugós fülesemtől, mert a másikat összetörte a nagybácsikám :/) és folyton valami banda után nyomozok, vagy csak simán Jrock dalokat gitározok, imádom a basszusgitáromat és imádok rajta játszani *-*

Mostanában nagyon rá vagyok függve a Phantasmagoriára és a Lin-re, és ezen belül Kisaki drágámra *-*

És itt van a basszeros isten alias Kisaki-sama <3 nagyon profin játszik és engem teljesen lényűgözőt már *-*

A Lin-nek van egy vicces száma, mármint nem a szám a vicces hanem a tánc amit csinálnak a PV-ben XD
Újabban egyre jobban elhanyagolom az animéket és ez nem jó :/ hát ezért voltam több mint 5 évig maximálisan animefan?
Hát nagyon nem és ezen változtatni fogom, merthogy végig akarom nézni a Blood-C-t :D
Meg dromát is akarok nézni csak nem tudom mit, mert amiket ismerek (Onegai Kanaete Versailles, Méz és lóhere) azokat már láttam párszor és már unalmasak :/
Már alig várom hogy július 5-e legyen, mert már nagyon szeretnék menni a ScReW koncira, bár még jegyet se vettem a koncira XD
És meggyek majd az AnCafe koncira is november 14-én *-*
És meggyek MondóConra is július 21-én :D
Ahhoz képest hogy azt mondtam nem tudok miről írni elég sok mindenről írtam és elég hosszan, de én már csak ilyen vagyok XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése