2012. május 12., szombat

Jrock fanságom a kezdetektől

NYUU~

2011 januárjában kezdődött minden egy gyanútlan kíváncsiság által vezérelt napon a YouTube-on meglestem a Versailles-t és azonnal beleszeretem a bandába :D az első számom tőlük a The Revenant Choir volt. Egy darabig csak a Versailles-t ismertem, de kíváncsiságból rákattintottam egy vidire miben egy cuki fiúcska énekelt. Ekkor találtam rá az AnCafe-ra :D a Smile Ichiban Ii Onna nagyon tetszett így az AnCafenek is fanja lettem kicsit és keresgéltem kicsit a netten a bandákról és hogy mégis mi az a Visual kei (az AnCafe-t is VK-nak hittem). Nem telt bele sok időbe és rátaláltam az Alice Nine-re és bár az annyira nem tetszett azért az is jó volt, ez a szám kifejezetten jó még ha a banda nem annyira :D innentől már nem igazán emlékszem hogy melyik banda melyik után jött, mert annyira érdekelt a Jrock hogy kutatni kezdtem jobbnál jobb bandák után és nem egyet találtam is :D Pl. PaRADEiS, SuG, girugämesh, -OZ-, D'espairsRay, Lolita23q, Ayabie, LM.C,  Biosphia, Dio (-Distraught Overlord), A(ace), stb...
Da azért van pár emlékezetes banda/énekes is akik bele fészkelték magukat a fő zenei "listámba" mint például a hiperaktív gitáros 'szamuráj' énekes, Miyavi, vagy Juka, bár ott van Kaya is aki nem semmi zenei egyéniség azért. Azota már nagyopn sok pár számos bandát ismertem meg, de két bandát kiemelnék azok közül is az egyik a Cinema Bizarre a másik meg a Seremedy és a gitárosa ennek a bandának nagyon tehetséges énekes, Yohio. Nem olyan rég ismertem meg a ScReW-et és azonnali szerelem volt, bár ez nem olyan volt mint a Versailles esetében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése