2012. május 1., kedd

III. nagy anime találkozó (2012. 04. 28-29.)

NYUU~

28-a, szombat:
Reggel 9:30-ra értem ki a nyugatiba ahonnan a West End-hez mentem ahol elméletileg az animések gyülekeznek, de Tobin és Mazsin kívül senki nem volt ott.
10-kor elindultam a Margitszigetre, úgy hogy titokban követem Mazsit, (mert akkor még nem ismertük egymást) végül is megtaláltam az animéseket a szökőkútnál és ott ismerkedtem össze Mazsi-val, Renmával és Ichi-vel akik mind a Jelky-be járnak (ahova én is járni fogok szeptembertől) és mindent elmeséltek hogy mi hol van és azt mondták keresem meg őket majd a suliban :D Miután kiértünk a Nagyrétre élkezdődőt az igazi móka, volt cosplay verseny, mindenki ismerkedett egymással és tök jól éreztük magunkat, a Renmáékkal beszélgettem egy csomót :D Kicsivel később betámadott a Kikki, (mert egyedül voltam) és vele is egy csomót beszélgettem, a Tobi folyton elrabolta a Kikkit és azt mondta az ő cicája, én meg utána rohangásztam a Szaszkéval együtt, kicsivel később kimentünk Kikki-vel, Tobi-val és Szaszkéval a szökőkúthoz hogy a Deidarát bekísérjük, mert ő nem tudta pontosan hol is vagyunk XD Innentől már hülyülés volt felsöfokon egészen este 6-ig.
6-kor hazaindultam, 8-ra már otthon is voltam és tartottam egy rövid összefoglalás a nap eseményiből az anyámnak :)

29-e, vasárnap:
Most csak 10-kor voltam hajlandó fölkelni és 11-kor elindultam a vonatálomsásra ahol találkoztam két ismerősömmel (se nem barát, se nem ellenség) akik foci edzésre mentek Újpestre, egész uton beszélgettem velük, pedig általában csak egymást szidjuk.
12-kor más kint voltam a Margitszigeten és öt percbe se telt míg megint talált valaki akivel beszélgethettem, nem mintha bántam volna :D Máté nagyon kedves volt, bár mikor először megölet kicsit megijedtem, mert vagy két fejjel magasabb nálam, de nem zavart, aranyos volt :3 Szinte egész délután vele voltam és Soloztunk pár csajjal együtt és találkoztam egy tök cuki lolita csajjal *-* mikor kicsit elmentem találkoztam az osztálytársaimmal, de mire visszaértem a Máté eltűnt, nem láttam sehol :( úgyhogy haza indultam kb. 4 órakor, de útközben találkoztam a Renmával és inkább maradtam vele a meeten :D nem sokkal késöbb Ichi is befutott és leültünk egy kupacba Solozni, de nem ugyan oda ahol a Mátéék voltak. 4-töl kezdve egészen este 8-ig szórakoztunk, füvet hajigáltak egymásra, össze firkálták egymást, bár én nem lettem összefirkálva (sajnos) és még folytathatnám :D szóval nagyon jól éreztem magam és remélem hogy lesz még ilyen meet, mint ez volt *-*

Szóval így telt az első anime (és bármi más) meetem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése