2012. május 26., szombat

Semleges hangulat ~

NYUU~

Egy folytában rosszkedvem van valamiért de mindig másért. Van amikor azért mer a szüleim egyfolytában veszekednek, van akkor meg azért mert nagyon szeretnék valamit, de az anyám fafejűsége miatt nem tudom megcsinálni >.> Most pl. a ScReW koncira szeretnék elmenni, de nem tudok, mert hiába engedtek el a koncira ha ő nem jön akkor nem mehetek mégse és ez már nagyon bosszantó >.< De viszont AnCafe koncira menni fogok, ha tetszik nekik ha nem :D LM.C-re meg esélyem se volt elmenni így hát kicsit morci vagyok >.< na de mindegy is, ha folyton ilyen negatív vagyok nem remélhetem hogy bármi is összejöjjön.
Tegnap voltam a Jelky-ben órvosi vizsgálaton és sikerül, átmentem, most már 100% hogy oda fogok járni és a meet-ezések miatt összebarátkoztam két lánnyal is a suliból (Mazsii, Renma). És még a Szlovákiai osztálykirándulás eszméletlen volt :D
(majd holnap vagy amikor feltöltöttem a képeket,  írok róla részletes beszámolót, mert azért 3 nap lat sok minden történt velem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése