2012. december 9., vasárnap

2012 téli MondoCon, aias Animekarácsony

Nyuu~

Kb. délre mentem ki a Millenárisparkba ahol a con volt, bár egy kicsit keringtem mire megtaláltam az animéseket. Miután bementem kicsit körül néztem, vásároltam (vettem: Borsmenta 1.2., Hetalia 1., Ten Devin 2. és a decemberi mondót). Uánna kicsit séáltam cél nélkül és lefotóztam pár jó cosplayest és utána összefutottam egy olyan sráccal aki nagyon jó barátom és egyben az egyetlen fiú barátom és a barátnőmmel és két másik Jelkys lánnyal. Innentől már 4en voltunk és mindenfelé rohangásztunk, meg ücsörögtünk és beszélgettünk. A con vége felé volt Para Para amin nagyon jót táncoltam, bár ki kel mondani hogy elég sokat bénáztam XDD. Volt cosplay verseny, amit nyugisan végig néztem és nagyon vicces volt némelyik perforance előadás, de a sima egyéni is jó volt, (az Acid Black Cherry - Yasu cp-s nagyon jó volt, legalábbis az egyéninél ő volt a személyes favoritom) és a csoportos is nagyon tetszett. Láttam két Reita cp-st is és ráadásul együtt *-* az kicsit sok volt hogy szinte egész nap a Gangnam Style ment a DDR-nél XD, de ez csak még viccesebbé tedte a cont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése